Godkväll lill-lördag

Idag har vi haft lite mer att göra på jobbet. Vi har nämligen målat! Vita små verktygslådor i massor (till barn antar jag) och en blå/gul bräda som ska användas på invigningsdagen. Det känns så otroligt skönt att komma hem "i tid" eftersom min jobbarkompis körde mig till stationen så att jag hann med tåget - tack tack tack...!!

Vi höll på att glömma bort lunchen idag. Vi kom på det när vi tittade på klockan och då hade det redan gått 20 minuter på lunchen. Ups sa vi och sprang genast upp och åt. Så går det när man har roligt på jobbet :-)



Kommentarer
Malin

ja du jag vet inte riktigt hur du ska göra S: förra gången gick vi igenom lite hur man kunde leka lite med olika bilder.. vi hade en bild på en dörr med fönster sen hade vi en annan bild på en kille, och han skulle vi sätta bakom dörren så att det såg ut som han tittade ut genom fönstret.. ganska kul faktiskt.. Men du kankse kan läsa det på distans men vet inte riktigt hur du ska få tag på honom för att prata med honom.

2008-09-17 @ 21:33:13
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Sara

Grattis i förskott. Det är ganska bra att du fyller år dagen innan mig, för då kommer jag ihåg det. Trevlig kväll iaf. :D kramar

2008-09-18 @ 17:57:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0