Tänk på det!

Dagen har varit bra idag!
Jag har kommit på en sak. Jag ska inte vara så arg för en sån struntsak som busstiderna. Det finns mycket mycket värre saker. Jag kom in på "Maddes" (som hon också heter) blogg, hon är 20 år och fick ett besked att hon hade canser, hon skrev i sin blogg om hur hon hela tiden tänkte positivt och gjorde sina framsteg. Men det lyckades inte. Igår somnade hon in och här är hennes bloggadress: http://jagefrisk.blogg.se/ .

Usch det är så hemskt att sånt kan hända. Det är ju ingen som vet.

Tänk om alla var så godhjärtade som denna tjejen.

Allt som du och jag kan göra det är att ge varandra kärlek och att finnas där för varandra. Att ta dagen som den kommer, man ska inte ta någonting för givet.

Nu ska jag gå och sova för jag är trött, ska upp lika tidigt imorgon och jobba.
Natti natti.


Kommentarer
Malin

vad hemskt!! Ja visst är man idiotisk när man klagar för små skitsaker. man klagar ju så fort man får en skråma typ.. det är hemskt..

2008-09-17 @ 08:50:13
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Mamma

Ja "Madde" jag för står om du blir arg och irriterad på bussarna... hade jag oxå blivit!! men samtidig som du säger, så finns det ju faktiskt värre saker här i livet som man oftast inte tänker på.Men du.. kan du inte höra med busschaffisen om han i sin tur kan höra med bussföretaget om inte bussarna ska gå lite tidigare så att ni hinner med tåget.Många Kramar Mamma :-)

2008-09-17 @ 11:17:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0