Sååååå otroligt underbart med helg!!!!!

Vilken smärta jag har i mina små fossingar. Det är helt galet vad dom värker. AjAjAj....

Idag har varit jätteroligt på jobbet!! Jag och Angelica har fått "inreda" tre visnings-väggar med tavlor, ramar och speglar. Men det är en tysk på jobbet som tror att han är bättre än alla andra och han sa till oss att vi jobbade sakta!!!! Jaa!! Han sa faktist att vi jobbade sakta.. Och vi trodde att vi skulle smälla av. För vi jobbade ju allt vad vi kunde!!! Herregu alltså! Den där killen är väldigt konstig. Han ger oss uppgifter hela tiden och säger: de där och de där och de där ska ni hinna på 10 minuter ungefär. Han är ju inte mänsklig gubben!!!  Gör det själv ska jag säga nästa gång.

Sedan när vi hade gjort det jättefint med speglar, tavlor, ramar och blommor och sånt på väggarna så kommer han och säger: Ta ner alla speglarna och blommorna för dom ska inte vara där!!! WHAT!?!?! säger vi. Och tillslut får vi vår vilja halvvägs igenom - speglarna!! Såå. Blommorna får tyvärr åka bort. Men så kommer en tjej och säger till oss att: När tyskarna har åkt hem så sätter vi upp hur mycket blommor och småsaker som helst ;-) Haha.

Nu ska vi äta bakad potatis med räkröra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0