Ladda hem filmer?

Sitter här och försöker lära mig min mp3/mp4 lite bättre. För jag var tvungen att installera ett konverteringsprogram och lite sånt innan jag kunde använda den. Och nu upptäcker jag saker hela tiden. Förrut när jag var inne på YouTube så kom det upp en "skylt" där det stog "Ladda ner", så då konverterades den av sig själv och lades sedan över till min mp4 och det är skitbra ju!!! Då kan jag ladda hem låtar och klipp från YouTube, gratis, och lagligt ;-)

Men det är ju inte så lätt att få tag i hela filmer på YouTube, så jag undrar: Är det någon som vet hur man laddar hem filmer till datorn (helst i många små klipp). Det gör inte så mycket om det kostar lite grann.

Jag laddade ner "The Holiday" till datorn, men det funkade inte att överföra den till mp4:an, eller: Den är överförd men när jag trycker på den så står det 0:00 min. Och det funkar inte att spela upp den, någon som vet varför?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0