I love my job

ÅÅåh vad vi har skrattat idag. Är vi övertrötta eller har vi dålig humor? Hahahahaha.....Det har varit så otroligt kul idag!
Jag vill inte sluta jobba där nästnästa vecka. Jag vill jobba där med dom hela tiden känns det som just nu!!
Men det är väl otroligt bra att jag trivs. Tänk om det hade varit pest och pina 11 timmar om dagen, det hade ju varit förfärligt. Imorgon ska jag ha med mig kameran till jobbet...

Imorgon...Gissa vad det är imorgon? MY BIRTHDAY! 19 år fyller jag imorgon.

Nu ska jag tillbringa resten av tiden innan läggdags med Chrillidill.

Byebye.


Kommentarer
Malin

japp i morgon är det din stora dag :) Det är ju jätte bra att du trivs på ditt jobb !! :)

2008-09-18 @ 21:04:48
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0