Hej och hå

Jag tog några bilder med min mobilkamera idag på jobbet för att jag skulle visa hur skyltarna ser ut som vi gör. Men smart som jag är så tänkte jag ju inte på att jag inte kan ladda över bilderna från mobilen till datorn än, jag måste ju installera skivan först och det har jag inte gjort än.

Det har varit bra på jobbet idag också. Vi har inte haft så mycket att göra å andra sidan, men det är inte vi som bestämmer vad vi ska göra. Våran "chef" Maselina sa till oss när vi frågade vad vi skulle göra "Its weekend", Sätt er ner och ta det lugnt ungefär. Haha. Hon är tuff hon! Hon är Tysk, så det är inte det lättaste att komunicera med henne. Men det funkar med lite Svengelska och "teckenspråk".

Idag har Jag och min jobbarkompis Amanda åkt Sky lift - Skitroligt!!!!!! :-D
Vi satte upp lappar högt upp, där det stog måtten på olika "Kabelgömmare", eller vad ska man kalla det?

Nu är det helg. Men jag tycker det är så roligt på mitt jobb så jag längtar faktist tills på måndag!!




Kommentarer
malin

vad bra att du trivs så bra ! :)

2008-09-13 @ 10:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0