BUSSJÄVLAR!!!!!!

Nu hände det, IGEN!!!! Bussen som jag tar från IKEA är alltid försenad, och eftersom det bara är 3 minuters mellanrum från det att bussen kommer in på stationen i Kalmar, tills dess att jag ska ta tåget så hinner ju tåget åka innan jag kommer fram till stationen med den där jävla bussjävlen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH Jag är så arg!!

Och sedan är det så att det går ingen buss eller något tåg på en och en halv timme efter det!!! Så klockan halv 9 kan jag ta buss som först och då är jag hemma typ tjugo över 9 (Så jag kom alltså nyss hem!). Jag är så arg arg arg!!!

Kan dom inte fatta att jag också vill hem från jobbet??

Egentligen vill jag inte pröjsa en spänn till KLT för jag tycker inte att kommunikationen alls är bra, tiderna är dåliga och bussarna borde gå mycket oftare!!! Dom skulle få många fler passagesrare ifall dom hade tätare buss & tåg-tider.

Ursäkta ett argt inlägg såhär innan läggningsdax. Men det är ju det ända jag gör nu på dagarna. Vaknar, tar bussen, jobbar, tar bussen hem, går och lägger mig. Jag kommer vara nöjd när jag får min lön sedan iallafall.

Angående jobbet: Idag har vi inte gjort ett skit. Jo, klockan 8 i morse skrev vi 30 stycken lappar "beställningsvara", och det tog 30 minuter. Och sedan har vi verkligen inte gjort någonting, absolut ingenting. Varför? Jo, för att vi väntar på att "chefen" ska ge oss någon ny uppgift, för att det just för tillfället inte finns någon uppgift att göra säger chefen.
Nehe? Då får vi väl sitta på en stol och tjäna pengar medans vi snackar, spelar sodoku och målar. Ja, de tackar jag inte nej till. Eftersom att det inte är vårat fel att vi inte har något att göra. Men tiden skulle ju gå mycket snabbare om uppgifterna hade legat på hög. Troligtvis så kommer väl allt som en chock nästa vecka och vi kommer att få hur mycket som helst att göra. Men men, vem har sagt att livet alltid ska vara lätt?

Det var väl ungefär det jag hade att säga ikväll.
Nu är jag trött och har jag skitont i huvudet också. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0