Vilken härlig dag!

Aah Shit vilken dag!
Den började med att jag var fruktansvärt nervös, och sedan ännu mer nervös och sen klarade jag körkortet då blev jag lättad i hela kroppen och nu känns det som att en stor sten har fallit från mig och jag känner mig fri.

Jag kan knappt fatta att jag kan ta bilen själv och åka iväg nu, haha, det känns lite olagligt men det är det ju inte nu. Jag åkte till kvantum och köpte en stor påse godis och sen kom Mamma & Janne hit med blommor och grattade mig och en liten stund efter det så kom Pappa, Emelie & Hampus hit med massa kakor och dom åkte precis hem. Dom stannade kvar och kollade på bonde söker fru med oss.  

På tal om annat. Jag har iallafall bokat klipptid + färgtid på tisdag nästa vecka och jag är så förväntansfull, hoppas jag blir fin annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men det blir nog bra :-)

Nu känner jag mig nöjd, mätt och trött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0