Dagen stavas T R Ö T T

Igår var Carro och Emelie här hemma och vi beställde kläder från Forever 21.
Lääääääääängtar efter dom!!!!! Detta resulterade i att jag kom inte i säng förrens halv 12.
Vilket i sin tur betyder att jag bara sov 3,5 timmar inatt eftersom att jag gick upp kl. 3.

Om ni undrar vad tusan jag gjorde uppe så tidigt så var det för att jag skulle åka till jobbet vid 4.30.
Invigningen av Bauhaus var ju idag. Taaaaaaaatadaaaaaaa! Någon som missat det eller?

Vi serverade bullar och kaffe till morgonpigga människor som skulle tävla om 10 presentkort á 10.000 kr /st.
De kom med sina skottkärror klockan halv 6 på morgonen. Och många var dem....Närmare bestämt 405 skottkärrkor på ett och samma ställe - vilket är ett världsrekord!!

Sedan textade vi några skyltar och gjorde reklam för "kids club". Efter detta så öppnade vi kids club och började släppa in några barn som fick göra sin egna verktygslåda. Och sedan har det fortsatt så hela dagen. *Puuuh*.

Jag var ju förståss skittrött i morse. Men sedan har jag vatt pigg hela dagen. Men när jag satte mig på bussen hem. Då kom den... OjOjOj.. Inte nog med det, det satt en äcklig människoa framför mig som stank så sjukt äckligt = Huvudverk. Ja..Jag kan fortfarande känna lukten av svett, harintetvättatsigpåfleradagar-känsla, äcklig parfym som hon försökte dölja stanken med osv... BLÄ!!!!!

Tänk att det är fredag idag!! Det känns som tisdag. Men för mig spelar det ju ingen roll om det är fredag eller ej för jag måste ju ändå gå och lägga mig tidigt och upp tidigt imorgon.

Men men, thats life en vecka till.
Jag står ut även om det börjar bli riktigt jobbigt.
Särskillt när aldrig buss och tåg-tiderna stämmer in...

Nu ska jag dra mig från den här dumburken. Hejsvejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0