Trallalaaa det här är sååå roligt!

Vart än man ringer och söker jobb så är dom flesta tjuriga =/
ÅÅÅHH Jag blir GALEN!
Alltså, det är inte Cheferna som är tjuriga - utan deras medarbetare som känner sig hotade av mig, HAHA!!

Det kanske va att ta i lite....Men just nu känns det som att alla är otrevliga!
Vad kan det bero på?

- Att vintern är påväg?
- Att det blir mörkt så fort det har blivit ljust typ
- Dom känner sig hotade av mig - dom tror att jag ska ta deras plats HAHA
- Att alla vaknar på fel sida
- Att dom har varit arga och så går det ut över lilla mig när jag ringer

Vad göra åt denna situation?
Se glad ut och söka vidare, låtsas som att inget har hänt. MMmhmmm, det är ju det man får göra.

Jag tänker bara stackars människor som är så argsinta av sig =/
HAHA tur att inte jag är sådan!!

Sådärja nu fortsätter vi :-D

PS. Vilket underbart väder det är idag: 3 grader och blå himmel, ska ut och gå senare...Och sen ska jag måla naglarna...


Kommentarer
caroline

Håller med dig! alla är skitotrevliga! jag hard äremot ringt 2 chefer och båda två var tjuriga ;/ man tappar lusten.. ska också måla naglarna idag ;D

2008-11-19 @ 18:34:13
URL: http://carrisparris.blogg.se/
Hannah

Har du den!!?? vilken tur du har :) Den är grymt snygg! Älskar chanel!

2008-11-19 @ 20:07:34
URL: http://hannnah.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0