Tips!!

Om ni ska köpa en kajal-penna så har jag ett utmärkt tips!
Eftersom en kajal håller i flera år...Så gör det ju inte så mycket om den kostar en lite mer eftersom den är så otroligt bra!!!



Helt klart 5/5!!
Nu har jag haft denna i ett år (köpte den när vi skulle till thailand förra året) och den är fortfarande lika bra.
Men det är först nu när jag har klippt lugg och färgat håret brunt som jag har börjat använda den :-P
Jag har annan som är grön som är skitdålig och man märker verkligen skillnad.
Köp denna om ni ska köpa någon!!!!

Nu ska vi till Kalmar. Jag, Chrille och Emelie och sen ska vi möta Chrilles familj och gå på julmarknaden på slottet. :-D



Kommentarer
nadja

Älskar den pennan jag har haft min jättelänge också :D

2008-11-30 @ 12:52:15
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0