Nu när det är äntligen är fredag - så vill jag att det ska bli MÅNDAG!!!! De ni!!

Nyfikna på vad jag har gjort idag?

Idag har jag nämligen varit på anställningsintervju...Och jag fick reda på att jag fick börja där direkt :-D Gissa om jag är GLAD eller!?!?! Så på måndag börjar en "utbildning". Jag ska bli telefonförsäljare, de ni ;-)

Det verkade va ett härligt gäng och en mysig lokal att jobba i, så det blir förhoppningsvis jättebra!! Nu längtar jag till Måndag!! Haha!

Men först...Så ska jag njuta av vad helgen har att erbjuda...Imorgon ska vi till slottet med Chrilles familj, det är julmarknad där imorgon för er som inte visste det och det brukar vara jättemysigt (men väldigt mycket folk!!). Sedan ska vi hem till hans famlij och sova över där tills på Söndag och då är det ju faktist första advent!!

Jag stannade några timmar i Kalmar efter att jag vatt på intervjuen och där köpte jag nagelsmycken och nagel-lagnings-lim i nöd, om en nagel skulle spricka så kan man snabbt limma ihop den, smart va!?




Nu ska vi måla med den riktiga färgen på trappan, efter det ska vi bära in lådan med julsakerna och börja julpynta, mysigt!! Ha en bra fredag för det ska jag ha!!

Kram på er!



Kommentarer
Emelie

GRATTIS! Gud så kul att du fick det jobbet! :D Ha en härlig helg

2008-11-28 @ 17:39:09
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Emelie J

Tjo gullan, var det på aditro du fick jobbet??? GRATTIS i alle falll! och du lycka till med allt nu då... pussssssssssss

2008-11-28 @ 20:01:55
Madeleine

Svar till EmelieJ: Nej det är inte på aditro. Hehe vad har du fått de ifrån? Jag har inte sökt nåt där ens!? Haha :-D Jag ska jobba på "TreMediaÖst" heter det ;-) PUSSS nästa helg blir det ös!! :-D

2008-11-28 @ 21:13:31
URL: http://madeleine1989.blogg.se/
Nadja

Madde... Min syster har jobbar på tremediaöst och två av mina kompisar, det är skitdåligt där :S sök på aditro ist dom är som galna efter folk!!!!!

2008-11-30 @ 12:45:07
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/
Sara

Vad kul att du fick jobbet. :D kram

2008-12-01 @ 17:00:35
URL: http://jagsarasara.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0