L´ANZA skydd mot plattången med silk serum

När jag hade långt hår (Okej, jag har långt hår nu också, men när jag hade jättelångt hår, då!!) så hade jag aldrig massa saker i håret. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att jag har ägt ett hårspray någonsin!! Men nu när jag klippte lugg så vill jag platta den så att den "håller formen", och så brukar jag ibland också platta resten av håret. Därför är denna silk serum-oljan hur bra som helst!!!

När man har duschat, handdukstorkat och borstat håret ska man pumpa en gång på flaskan och smeta in det i håret (framförallt i topparna). För när man sedan fönar och plattar håret så slits det inte lika fort, bra va!! Dessutom luktar det hur gott som helst!

Jag har hört att man även kan ha den på läpparna om dom är torra, haha!
Värt att prova kanske?

Nä, men denna kan jag verkligen rekomendera till er som brukar föna, platta eller locka erat hår.

Just denna innehåller "silk serum" och det gör att håret även blir glansigt.



Denna köpte jag på en hår-salong och dom kostar runt 230 kr.

Betyg: 5/5



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0