Jag kan svara på livets stora fråga - Nej tack!!!

Vill ni veta vad som hände nyss?
Dom som "svarar på livets stora frågor" ringde på min dörr!!

Lustigt nog var dom inte så "påstridiga" som dom brukar vara.
Eller var det jag som talade i raka ord.

- Jaaaag haaaaaar INTE tiiiiiid!!!!!!

- Okej, du kan ju ta den här lappen och läsa igenom.

- Ja, det ska jag göra, HEJDÅ!!!

Och så var det hela över...Vadå? Om jag skulle vilja bli medlem där så söker ju jag fakta om det och så skulle jag själv ta kontakt med dom. Alltså, jag menar, vad är det för mening att plinga på dörrar och dela ut lappar som hamnar i papperskorgen lika fort? Miljö-förstöring!!! Ja, det är verkligen att förstöra miljön!!! Tänk alla stackars träd som får offra sitt liv bara för att bli papper som hamnar i papperskorgen...

Godmorgon förresten!!
Hur började eran dag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0