FREEEEDAG!!!

Igår var jag i Kalmar hela dagen, jag klippte mig vid 10 och sedan kom jag hem vid halv sex-tiden. Mina ben var helt ömma, haha! Shit, undra hur många mil jag gick igår?? I vilket fall som helst så var jag så pass trött att jag gick och la mig vid halv åtta (!!), jag hade ju bara sovit 3-4 timmar natten innan.

Jag köpte ett par träningsskor, ett par örhängen och shampo, balsam och hårinpackning för mitt färgade hår. Och lite små-saker på Rusta (som öppnade i Kalmar igår)!

Jag kan visa er med bilder senare, om ni är intresserade :-)

Vad är det idag då? JO det är Freeeeeedag!!! Äntligen Helg!!
Denna Helgen ska vi måla om våran trappa (Haha, wow, redan!!) och så ska vi fira min lillebror som inte är så liten för han fyller ju 14 år!!

Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer
Malin

Har du klippt dig nu igen dú gjorde väl det nyss :)



Ha det så bra!

2008-11-21 @ 12:54:18
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Sara

Jag ska till Palace ikväll, halva priset. :P hihi. kram

2008-11-21 @ 14:54:25
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Emelie J

Tänkte käka lite tårta med dig i morgon ;)



SES DÅ min solstråle ;) och du jag missade tentan med bara 5 jävla poäng :P KYSSSAHHHHH

2008-11-21 @ 17:30:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0