Första advent

Tjaa! Idag gick vi upp tidigt och har redan burit bort det gamla golvet, massa kartonger som vi hade, och tömt den gigantiska krukan på jord. Och tagit bort alla löv från balkongen. Så nu är det fint på balkongen och ur-rensat i förrådet. Chrille åker hem till sin familj och tvättar bilen och byter däck medans jag ska städa här hemma...

Efter det ska vi till Nybro centrum och gå på julmarknad (tror det är idag om jag inte minns helt fel?).

Tänk att det redan är första advent, det var ju nyss sommar!!

Jaja, nu ska jag fortsätta att städa här hemma. Ha en bra Söndag!!

Första söndagen i advent



Kommentarer
Sannah

hahaha, visst var den:D



Det är mysigt nu med advent, synd att snön försvann häromdagen bara:p

2008-11-30 @ 14:55:48
URL: http://saanzil.blogg.se/
Nadja

Njaaa alltså... det är ju rätt så dålig lön typ 70:- på aditro har du 95:- men sen är dom rätt så oseriösa också har jag hört. Inget man står ut med i längden. Ska du jobba på det där dom säljer på provision eller på det där man har fast lön? Du kan ju ge det ett försök. Säg till mig annars så rekommenderar jag dig (igen :P ) till aditro, canaldigitals kundtjänst.

2008-11-30 @ 18:22:00
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0