De perfekta vinterstövlarna och en tröja med renar



Den här tröjan med renar köpte jag på ONLY och den kostade 300:-

VARFÖR tycker jag att jag blev mycket bättre på bild när jag var blond?
Kanske för att mitt hår ser så mörkt ut på bilder? =/



Här är mina stövlar som jag köpte idag.!!!
Snygga va!?

De uppfyllde näästan alla mina önskningar...
De är av skinn, de är platta, de är tighta, men inte varm-fodrade - men denna var storlek 38 och när jag testade den med en "aluminium-sula" så blir det inte kallt sa butikstjejen, så det lät ju jättebra :-D

Skorna är av märket Replay och egentligen skulle dom ha kostat 1800 kr, men de var rabatt hönni, så jag knep dom för en tusing ;-)

Nu ska vi hem till Mamma!



Kommentarer
Emelie

SKITSNYGGA stövlar! Vad skönt att du äntligen hittade dem! Tröjan var jättesöt :D Vi ses sen! Kramar

2008-11-16 @ 12:28:27
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0