De perfekta vinterstövlarna 2008

Det är så...grått ute idag, man blir betydligt tröttare då. Men tanken av att det är Fredag piggar upp mig! Vad har ni för planer inför denna helg då?

Imorgon är det tänkt att Jag och Chrille ska till Växjö och shoppelishoppa, jag ska främst försöka hitta ett par vinterskor. Jag får alltid upp en bild i min hjärna om hur jag vill att det ska se ut som jag ska köpa. Detta året vill jag att mina vardags-vinter-stövlar ska se ut såhär:

Dom ska vara platta eller max 1 cm:s klack, dom ska vara av svart skinn och så ska dom vara fodrade innuti så dom är varma och så ska dom sluta precis under knäna och så ska dom vara tighta runt vaden!!! Hur svårt kan det vara att hitta ett par sånna egentligen? Eller är jag för kräsen?

Jag ska nog bli designer så att jag kan designa alla sorters klädes-plagg och skor som jag får upp i min hjärna!!! Haha!! Perfekt!!



Kommentarer
Emelie

Lycka till o hitta tighta runt vaden, det är lögnlöst o hitta, jag har aldrig hittat ett par som sitter runt vaden i alle fall ;) Jag gör precis som du när jag ska köpa skor. du komme ju ihåg hur det var med studentskorna .P hahah pusss gumman

2008-11-07 @ 15:41:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0