Chrilles födelsedagspresenter från mig

Jag har lagat jättegod mat med lax, cremefraiche, citron, timjan och massa gó-saker. Och så har jag städat. Och så fick han två presenter av mig.



En rakapparat och en alkoholmätare.

Hans förra rakapparat gick ju sönder för ett år sedan och nu fick han äntligen en ny :-)

Och den här alko-mätaren är inget skit mina vänner. Den mäter näst intill exakt, som polisernas!

Den är jättebra att ha "dagen efter" för man brukar ju alltid vara så osäker på om man verkligen kan köra eller ej. Håller ni med?

Han blev jätteglad och tyckte att det hade räckt med mig i present - men mig har han ju redan...Hehe...

Nu ska vi åka och handla.


Kommentarer
Nadja

Du har köpt precis vad jag skulle köpa till Oskar ju :P Men vart hittade du alkoholmötaren? för en sådan behöver han verkligen!

2008-11-10 @ 21:30:30
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/
Emelie Karlsson

Hälsa Chrille grattis ifrån mig! Är väldigt sen med det.. Men klockan har inte slått om till tolv än iaf! Ha det så bra

2008-11-10 @ 23:28:00
URL: http://ihuvudetpaemelie.blogg.se/
Mamma

Hej Madde! Gratulera Crille från mig...Grattis Crille!!!! Ja jobbar ju kväll, present kommer vi med till helgen.Ha de bra så syns vi snart.

2008-11-11 @ 09:37:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0