Växjö psyk-klinik

Idag har våran klass varit på S:t sigfrids psykhem i Växjö. Måste säga att jag lider verkligen med de som var psykiskt sjuka på den tiden. De fick el-chockar, de fick bada i iskallt/kokhett vatten, de fick stå inlåsta i ett skåp medans det rann 17 vattendroppar i minuten på deras huvud, de blev fastspända i sängar. Och mycket mer. Usch så hemskt!!
Han som var våran guide hade jobbat på detta psykhem från 1943-1983. Mycket intressant vatt det.

Sedan så åkte jag och Jessica vidare till Växjö city för att shoppa. Jessica hittade massor av snygga tröjor, en kjol och en klänning och jag hittade en jättesöt tubtop och ett par jeansshorts - Bilder får ni se när jag kommer hem för jag är nämligen hon mami nu.

Chrille är och skjuter upp nu för sista gången, LYCKA TILL!!
Vi hörs sen när jag kommer hem,
None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0