Vad ska jag göra???

Åååååååh jag vet inte vad jag ska göra?? Nån som har något förslag?
Ikväll kanske jag och min syster ska på en föreläsning om autism. Det är föräldrar till barn med autism som berättar deras historia, mycket intressant.

Hela helgen är ju förstörd nu när chrille ska jobba hela helgen ååhåhh :(
Jag vill ju hitta på något - inte bara sitta hemma och inte göra någonting....
Jag vill till Hasselbacken eller springbreak...Jag vill göra nåt!! Särskilt nu när det är så fint väder!

Imorgon på dagen ska jag och mamma handla att som behövs till studenten.. Men på kvällen?????
Just nu har jag iallafall ont i huvudet och vet inte någonting.

Jo!  sak vet jag! Och det är jag jättejättejätteglad för!!! Jag fick sommarjobbet på kährs, fick reda på det igår!!! Yes!!

Jag har en god nyhet som jag läste på aftonbladet "Sol, sol och åter sol. De ungdomar som tar studenten i veckan kan glädja sig åt varma dagar och sommarljumma kvällar." http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2569334.ab
None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0