Sooooooommar och sol

Idag har jag varit ute i solen i 2 timmar, det har varit så skönt!! Så varmt att man till och med blev tvungen att hämta sprayflaskan med kallvatten. Lite färg fick jag allt. Nu är det dax för den vinterbleka hyn att bli brunbränd! Vi har varit på kalas hos min farmors syster och ätit gott och haft det trevligt.

Här ser ni sommarmadde och knaschrille på väg till farmors syster
 image82image83

Det har varit en mycket skön och bra dag idag också. Imorgon ska vi hem till pappa klyva ved hela dagen och grilla grillspett. Söndag ska vi också klyva ved. Jag ska stapla veden och bli stark i armarna ;)

Ha det nu så bra tills vi hörs imorgon.
13862882



Kommentarer
Malin

hej!!

ja nu är det allt sommar så himla underbart.. :)
ses

2008-05-10 @ 11:09:36
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0