Släktingar sedan 1689

Idag har Farmor varit här hemma och vi har kollat på en hel det papper om släktforskning som gjorts, ända sedan 1689! Min släkt är en riktig värstingsläkt - med bönder som tillverkade träskor och började bråka om skulder och slogs med spadar och allt vad det var så han fick 4 års fängelse och en gubbe var soldat i kriget av Pomme och, men han högg av sig sitt pekfinger så att han inte kunde skjuta och därmed slapp att vara med i kriget.

Det har varit en bra dag och imorgon slutar Chrille vid 12 sedan ska vi till kalmar, han ska klippa sig och vi ska fixa lite saker.

Nu ska jag kolla på sanningens ögonblick på webbtv eftersom jag missade det förrut.
None


Kommentarer
Nadja

Guud va kul att du bloggar madde, jag kommer följa dig! Hur är det med dig? pusspuss

2008-05-16 @ 11:20:36
URL: http://nadjadanielsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0