Shoppingdag i Kalmar

Hallådär! Idag har jag och Chrille varit i Kalmar, jag har köpt en slags bh som man fäster på tuttatna så sittern den fast utan axelband och utan något runt om. Denna ska jag ha till Balen och kanske till studenten.

Vi har också köpt balkongbord och stolar.
Blomsterlådor som man hänger på räcket från lagerhaus för 89:-/st
Och små svarta plastkrukor som man har där i för 19:-/st
Filt från Lagerhaus 129:-
Två handdukar 99:-/st
Gigantisk kruka från blomsterlandet för 500:-
Masssor av blommor

Nu har vi gjort iordning allt, och se så fint det blev!




Idag ska vi hem till mamma och se på melodifestivalen där.
JAG VET REDAN ATT LETTLAND KOMMER ATT VINNA!!!
PIRATES OF THE SEA!!!

Men innan dess så ska vi hem till Chrilles föräldrars hus och kolla till det för dom är i sveriges vackraste stad just nu - Stockholm.
None


Kommentarer
Sara

vi har fixat till mammas balkong idag som mors dagspresent :)

2008-05-25 @ 18:11:46
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Malin

det blev jätte fint :) måste se det i verkligheten också :)

2008-05-26 @ 14:32:40
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0