Scanningapparat på maxi funkade inte

Lite inside information:
24 dagar kvar till studenten!!!!!
14 skoldagar kvar!!!!
Sammangalgt ca. 28 timmar kvar!!

Vi var inne på maxi och handlade idag, tycker dom har ett stort och bra sortiment av mat. Vi hade tänkt att vi skulle testa dom där som man skannar av streckkoden själv med så att man slipper stå i kö och lägga upp varorna. Men så funkade tydligen inte vårt ica-kort i dom där automaterna (varför vet jag inte) Och så stog det en bitchig tant som jobbade på maxi precis brevid mig och snackade med nån kompis till henne antagligen, men hon såg ju så tydligt att det inte funkade och ändå så hjälpte hon inte till. Hmmm??? 
Så vi sket i den där apparaten och handlade som vanligt istället.  

Jag fick VG på historia-provet, shit, jag är riktigt stolt, det trodde jag faktist inte.

Jag har också övningskört idag, men nu ska jag ägna lite tid åt Chrilliano istället för den här burken.

Ha det så bra, ciao
509214-84


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0