Sagt och gjort

Nu är jag fotad och klar att läggas ut med mina nya fina kläder



Sött va? :)

Chrille klarade skjutningen idag också så nu har han sin jägarexamen!!! GRATTIS!!!

Idag har har jag övningskört och varit hos mamma. Och nu är det helg för min del eftersom jag inte har några lektioner imorgon. Nu ska vi strax krypa ner i den varma sköna sängen.

Jag måste bara påpeka en sak som jag har märkt: När jag lägger ut mig själv på en bild så ser den väääldigt avlång ut på de "gamla" skärmarna som inte är widescreen. Eftersom jag har widescreen själv så blir ju bilden efter min storlek. Så ni som undrar varför jag ser onormalt avlång ut - byt skärmar! Ska också säga att denna bilden har inte världens bästa upplösning direkt.

Vi hörs imorgon!!
None


Kommentarer
malin

hejsan madde.. dem kläderna var verkligen jätte fina :)

2008-05-23 @ 07:13:12
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
jonna

mja, falukalaste + älskling! men inget bestämt ! själv?

2008-05-23 @ 10:30:10
URL: http://joonnaak.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0