Mors dag

Idag har jag varit på campingen där pappa har sin husvagn och hjälpt till att sätta upp förtältet, såhär blev det:

Sedan har vi varit hos farmor och ätit kakor och tårta - det är ju pappas mamma vi firar =)
Efter det tunerade vi vidare hem till mamma och firade henne, hon fick en glittele venus vibrance rakhyvel och en strandväska. Och en bukett liljekonvalj som jag hade plockat.

Nu har jag precis gjort klart det sista arbetet på gymnasiet i hela mitt liv!!! Känns underbart... Nu ska vi bara invänta betygen och se vad som har lönat sig.

Det har varit en mycket bra och skön helg. Denna veckan som kommer är den sista "riktiga veckan" innan Studenten!! Alltså är det 11 dagar kvar till dagen med stort S!! Idag har vi också fixat partytält. Allt ordnar sig och alla är nöjda och glada.

Jag laddar upp bilderna senare för det laggar här "sidan kan inte visas" när jag försöker ladda upp bilderna.
Vi hörs imorgon/ Madeleine
None


Kommentarer
Sara

Åh vad mysigt..påminner om när jag var liten o vi alltid åkte til Norge på husvagnssemester! :)

2008-05-26 @ 08:17:47
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0