Lite lugnare nu :)

Ja, nu har jag lugnat ner mig lite, hehe. Har också en liten plan inför helgen - troligtvis så ska jag följa med mamma och janne när dom ställer  upp husvagnen på lördag och på kvällen ska nog jag och min syster hasselbacken och på söndag ska jag sola. Vi får se, jag ändrar mig alltid i sista sekund så man vet aldrig om det händer något annat.

Jag har varit och handlat lite pålägg och mjölk och har nyss kollat på spårlöst.

Om exakt en vecka så är jag med min klass hemma hos en klasskompis och ska snart åka in till Kalmar...Woooho!!

Eftersom det inte är efterlyst idag så ska jag se på sanningens ögonblick på webbtv:n nu.

Vi hörs nog senare,
None


Kommentarer
Jasmine

din blogg var jättefin!!

2008-05-29 @ 22:15:39
URL: http://jasminemarias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0