Lång dag och mycket att göra

Sorry att jag inte skrev något mer igårkväll - men det var något strul med bloggen antar jag för jag kunde inte logga in. Men nu är allt som det ska igen.

Idag är det Tisdag, vilket betyder bf-ämnen hela dagen: människor i behov av stöd och psykosocialt arbete. Vi ska debattera, Jag och Sara ska vara för abort och emot att homosexuella adopterar. Vad har ni för åsikter kring detta?

Jag ska också ha körlektion idag också. Mmm hoppas det går bra :) Men innan jag ska ha körlektion så ska jag till frissörsalongen som ska göra min balfrissyr och kika tillsammans med henn epå lite olika frissyrer.

Sedan ska jag hem till pappa idag igen eftersom Chrille jobbar sent denna veckan.
Vi hörs senare!
None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0