Hey ho let´s go

Idag har varit en kämpar dag!!

Jag och Emelie har hjälpt pappa och hampus med en grovstädning och flyttning av rum hela dagen. Pappas rum har vi flyttat till mitt gamla och hampus rum har vi flyttat till pappas gamla och förråd har vi ränsat och garderober och slängt massssssor av kläder, skor, inlines och allt man kan tänka sig - nej vi har inte slängt det i sopptunnan - vi har lagt det i en sån där unicef-tunna så att barnen i afrika kan få nytta av kläderna.

Och vet ni vad Chrille och Patrick har gjort? Lagt trall-golv på balkongen!! Se så fint det blev! Wow, en helt ny balkong ser det ut som. Nu ska vi bara köpa lite fina blommor och ett fint cafébord och stolar som vi kan sitta i och äta frukost på morgonen.


Idag är det Sanningens ögonblick, det ska jag ej missa. Världens sjukaste program som man kan bli beroende av att se. Och imorgon är det skola igen.

Nu kommer strax Emelie och Patrick hit och vi ska fetta chips på helgens sista dag.
Ha det bra!
None


Kommentarer
Emelie

Jag svarar på det du kommenterade.

- DU VILL INTE VETA.

Jag har bett om ledighet i max 14 dagar (men nu kommer det till att bli mer då jag ska till new york också) och då sa helen till mig att om jag ska resa så måste hon ersätta mig, för jag fick inte ledig dem veckorna bara för att alla andra ska ha ledigt, JAG BLEV SKIT ARG. det handlar liksom om MAX 14 dagar. Men ja, ändå kan man förstå ju. Men du får säkert höradet mer detaljerat någon annan dag när vi ses pusssar <3<3<3

2008-05-18 @ 21:46:09
malin

vad fin balkongen blev :)

2008-05-18 @ 23:11:36
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Emelie

Hej igen ;) men du jag har ju inget det är ju det som är grejen nu :P jag får typ bara jobb lite när helen behöver mig typ som nu under hösten och våren. MEN om det nu skulle vara så att både du o jag ät utan, då kör vi en sommar du o jag ;) LOVE!

2008-05-19 @ 09:56:22
URL: http://em8911.blogg.se/
Malin

hej! Nu har jag uppdaterat min blogg :P



ses!

2008-05-19 @ 16:35:08
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0