Hallå alla glada

Idag är det torsdag, börjar vid 12, vi får jobba med ätstörningsarbetet (som jag redan är klar med), sedan kommer kvinnojouren och pratar, och efter det är det slut för idag. Då traska jag hemmåt, väntar på att chrille ska komma, sedan äter vi, och sen ska jag hem till Pappa och dom för chrille ska iväg och träna på skjutning. Och efter detta så kommer jag hem vid 6-7 tiden, sedan kommer farmor och jag ska hjälpa henne med en grej på datorn och sen är det spårlöst klockan 20.00 som jag ska se och nu kommer chrille hem nån gång här. Och sedan var denna dagen också slut.

Och imorgon är det fredag... Mmm... redan!! det är nästa vecka och nästnästa vecka kvar i skolan för veckan efter det är det studenten för mig!!!!!!! 21 dagar kvar....Om exakt 3 veckor!

Har precis målat mina naglar med nagelbandsborttagningslack och förstärkningslack. Allt för att de ska växa och bli fina inför den 5/6-2008.

Strax ska jag gå och möta malin,
Vi hörs senare, byeeee
None


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0