En mycket trevlig dag

En mycket trevlig dag!! Har inte haft någon skola - var typ bara där och vände igen, sedan hade jag körlektion ett antal timmar senare. Det gick jättebra :D Jag har tränat på parkering idag. Backat in, och kört vanligt in. Nästa gång ska jag också fickparkera...

När jag hade kört klart så såg jag att jag hade ett missat samtal - det var min kusin Jessca. Jag blev jätteglad för det var så länge sen som vi sågs! Hon ville se hur vi har det i vår nya lägenhet. Vi satt och snackade en hel del och fikade lite - jättetrevligt - och länge sen! Du är så gullig :)

Nu sitter jag fortfarande och väntar på Chrille, men han kommer vilken sekund som helst...
Imorgon är det onsdag och det betyder sista svenskan och sista historialektionen i livet! Och sedan är det samhäll, men det tror jag vi skulle ha nästa vecka också. Och sedan klassråd och säkert en hel del att prata om.. PÅ TAL OM DET!! Måste ju skriva ut massa bilder som vi kan sätta upp på bf-plankatet!


Kommentarer
M a m m a . J e s s i c a

Tack så mycket :D Jo hon är väldigt söt faktiskt :D

2008-05-27 @ 22:30:05
URL: http://jyees89.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0