En bock + och en bock -

Jag kan bocka av mitt ätstörningsarbete inom MIB-kursen (människor i behov av stöd), sedan ska Malin och jag kaaaanske fixa och trixa lite i vårt projektarbete. Vi fick en förfrågan om det. Vi låg på g, men om vi delade  upp det mer och hade loggboken för sig, och lekarna som en bilaga osv. så skulle vi få vg, och det är ju bra alltså. MMmm och det går fort om vi väl kommer igång, så vi får se hur vi ska göra.

Annars är det bara:

Unicefarbete - Samhällskunskap (nästan klar)
Historiaarbete - (Har inte börjat, men vet vad jag ska skriva om)
Projektarbetet (Om vi ska höja vårt betyg)
Körkortet!!

Och det är bara 22 Dagar kvar till studenten!!!!!
Shit alltså, det är ju verkligen snart.

Idag ska vi åka till Oskarshamn och fiska......Bilder kommer ikväll när vi kommer hem eller imorgon.....

Ha en bra dag!
None



Kommentarer
Malin

hejsan ! Jag tycker att vi ska höja vårat betyg på projektarbetet när vi har chansen, då är det bara av ren lathet om vi inte gör det.. vad tycker du??

2008-05-14 @ 21:47:56
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0