Välkommen till min nya blogg!

Här skriver jag när jag vill dela mina tankar med er läsare
Framförallt skriver jag om min vardag och mitt liv
Om du är intresserad - läs på!

Nu tänkte jag berätta lite om mig själv.
Jag är född 89. Är tillsammans med Christoffer sedan nyår 2005/06. Vi bor i en 2,5:a. 
Juni 2008 tar jag studenten - efter 3 år på barn & fritid. När jag inte går i skolan så 
tycker jag om att dansa, fotografera, shoppa och umgås med familj och vänner. 
Om jag skulle beskriva mig själv på ett enkelt sätt så skulle det vara: glad, envis och busig.
Jag vill alltid ha något att göra - tycker alltså inte om att vara sysslolös. Något som jag aldrig 
skulle få för mig att göra är att titta på TV mitt på dagen. Något som jag har respekt för är småkryp. Något som jag alltid har med mig är min kalender och kamera. 

Nu när du vet mer om mig så är det lättare att följa med mig i mitt liv.
Här nere är en bild på mig. Det var allt för nu, bye.
  




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0