Mitt livs först omkörning ;-)

Tjenare!
Idag har vi varit och ätit på juventus med min farmor som fyller 70 idag, min pappa, och syskon och mina kusiner och minj faster. Jag beställde in en souvalaki, mm så gott!

 

När vi hade ätit klar så åkte vi hem till Farmor och åt tårta. Sedan åkte jag och Chrille och handlade lite nödvändiga saker till frukost och kvällsmat - (för vi har inte hunnit det idag) Så får vi handla riktigt imorgon.

När vi hade handlat lite så åkte vi hem till Pappa för att möta upp honom. Vi skulle nämligen till Kalmar och hämta pappas volvo där som har varit på bestigtning (och då behöver man ju två som kör, en som kör den bilen man körde till kalmar, och sedan en som kör bilen hem från kalmar + en som kör volvon hem).

Så det blev jag som fick köra Volvon hem från Kalmar :-)
Pappa satt brevid mig, Emelie där bak och Chrille körde den andra bilen.

Jag gjorde mitt livs först omkörning idag ;-) Hehe!!
Jag körde om Chrille. Det var riktigt roligt!

När vi kom hem så frågade Chrille om det verkligen var jag som körde. Han trodde att pappa hade tagit över ratten. Men det var lilla jag :-)

Imorgon ska Jag och Emelie till Kalmar, shoppelishoppa...

Ska strax hoppa i säng, Chrille ska ju upp tidigt imorgon, som vanligt, klockan 06.00.

Godnatt kära vänner



Kommentarer
C

finns ju inget godare ä just slovaki :)

2008-06-23 @ 23:22:00
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/
Sofie

Hej! :) Jag gillar din blogg!

2008-06-24 @ 08:36:53
sessan

vilken känsla... haha...

2008-06-24 @ 22:50:32
URL: http://sessan82.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0