Hundvakter

Nu när Chrille och Jag är hundvakter för några dagar (hans familj är på semester) så är det ganska mycket att göra. Dom två stora hundarna har följt med Chrille till jobbet, men dom två små är hemma i lägenheten med mig :-)

Dom väckte mig tidigt idag och ville ut och gå, så det var bara att studsa upp och traska ut.

Här kommer en bild från igår, när vi gick en lång promenad med alla fyra!!!
Jag hade solen i ögonen så det var lite svårt att titta in i kameran...



Kläderna som jag har på mig på bilden köpte jag när Jag och Emelie var i Kalmar i tisdags.
Det är världens sommarrea nu! Me like!

Tröjan köpte jag på Daily express och den kostade 249 och så var det halva priset på det. Den är av det danska märket Nümph och dom har så fina kläder! Min svarta kavaj/jacka är därifrån också.
Kjolen köpte jag på bikbok och den kostade 349 och så var det 70% rabatt!

Back to basic...Det är inte bara hundarna som ska skötas om. Det är hästarna, grisarna och katterna som ska ha mat också, men dom har vi inte tagit med till lägenheten, så dom får vi åka och mata på kvällen.



Kommentarer
Sofie

Fina hundar! Fina kläder!

2008-06-26 @ 10:04:51
malin

hej madde vilka fina hundar ska bli kul att passa dem idag, älskar att gå ut med hundar :) vi ses :)

2008-06-26 @ 10:51:54
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Mamma

snygga kläder gumman!! :-)

2008-06-27 @ 12:03:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0