Fredag den 13:onde!

Är ni lika skrock-injagade som mig?
Det borde ni vara idag iallafall!! Det är ju fradag, och inte vilken fredag som helst - utan den 13:onde!!
Än så länge har det inte hänt något, jag har tillochmed vågat mig på att köra bil..


Imorse kom mamma till mig och vi brännde några skivor till midsommar och fikade, sen var vi en snabbis på stan och lite så...Nu har hon precis åkt hem.

Och snart kommer Chrille hem också. Ikväll ska vi hem till Emelie och Patrick, grilla och så :-)
Jag längtar tills imorgon - då bliré fest :-D Vi ska måla oss gula och blå, spela kubb och äta gott!

Jag tänkte bara varna er för dagens datum och dag. Se upp!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0