Det känns tomt

Det känns tomt nu när jag inte vet vad som ska hända till hösten om jag inte kommer in på högskolan. Vad ska jag isåfall göra??

Idag är det yttligare en fin, solig och varm dag. Chrille och jag ska åka till Kalmar och fixa lite saker, bland annat köpa blommor som jag ska ha i håret imorgon. Efter vi har varit i Kalmar har vi tänkt att åka och sätta oss någonstans på en filt och fika lite och ta det lugnt.

För vet ni vad det är imorgon?? Jo, det är bal!! "Vad är väl en bal på slottet"

Vädret ser ut att bli bra imorgon i Kalmar, men det ser ut som att det kommer att blåsa (5m /sek) - shit - hoppas att frissören stadgar min frissyr mycket hårt.  


Vi ska komma till Slottet vid halv 5 tiden och då ska vi fotograferas och sen släpps vi in klockan 18.00, det börjar med mingel i borggården och lite senare äter vi, och sen blir det dans till musik. Det ska bli roligt!!

Men nu ska vi åka till Kalmar, ni får ha det så bra så hörs vi när jag kommer hem...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0