Stockholm!

Nu har jag packat klart...Nästan allt...
Nu ska jag bara få ner allt i resväskan också, men det ska nog gå (hoppas jag....)



Vi ska ju till stockholm imorgon :-D

Patric ska ha med sin bärbara dator och om jag ber snällt så kanske jag får låna den och skriva lite i bloggen från sveriges vackraste stad! När vi har varit i Stockholm ska vi turnera vidare till Vimmerby och västervik, vi ska till Chrilles klasskompisar som bor där upp och gå på visfestivalen. Så jag kommer inte hem förrens om en vecka. Söndag kväll sitter jag här igen.

När jag är i Vimmerby och västervik har jag nog inte så stor chans att blogga, (tors, fre, lör, sön) men kanske löser det på något sätt, eller så får ni ju läsa allt hur det var på en och samma gång när jag kommer hem. Var inte så ledsna, det löser sig ;-)

Jag uppdaterar innan vi åker tidigt i morgonbitti.
Hoppas jag inte har glömt något nu bara.

Ha det så bra, så hörs & ses vi!


Kommentarer
malin

hoppas ni får det kul :)

2008-07-07 @ 11:33:12
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0