Sofies mode i Borgholm

Det blev att vi sov i borgholm i mammas husvagn eftersom båda med körkort var "törstiga".
Ja, så nu har vi precis kommit hem. Igår när vi åkte till Öland så åkte vi ju dit för att Sofies mode (som skriver för aftonbladet) var där och Carolina Gynning, hanna graf, och elin lanto, men riktigt så var det ju inte. För dom kommer till strand hotellsöndag och det är 20-årsgräns (givetvis...åååh, får vänta ett år till!) så jag kommer inte in. Dom visar höstens mode och sådär, hade vart riktigt kul att se!  

Men iallafall...När vi var på väg till Öland så var det milatals kö, så vi kom till borgholm 17.00 och möttes med orden när vi kom till sofies mode "Vi har precis stängt" - VA!?!? Aja, det var bara att vara lugn och eftersom vi sov där så kunde vi åka tillbaka dit idag!!! Allt löste sig tillslut och jag fick en liten goodiebag med massa roliga prylar i.
- En mascara för att jag blev medlem i sofies mode
- En till mascara som låg i goodie-bagen
- Ett hårspray
- Sofies mode
- Aftonbladet
- Klick
- Klubba
- Nån blink till mobilen
- putsduk till mobilen
- 3000 gratis sms
- Och så fick jag mobilen putsad, rengjord, poleradoch parfymerad





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0