Jobb jobb jobb...

Konstigt nog så blir det jämt att vi handlar så sent. Eftersom Kvantum stänger vid 21 så blir vi automatiskt tvugna att handla på coop, jag gillar egentligen inte coop. Men det går väl.

Nu har jag bara 7 arbetsdagar kvar! Kämpa på....06.00-17.00 Det är jobb det! Om ni bara visste hur dammigt det är där vi jobbar (vi använder gasmasker), och varmt som en bastu! Idag fick jag en fjärder ( = en slags spiral som är tre meter ) under ögat (!!) Hade tur i oturen, för tänkt om den hade hamnat 5 millimeter upp alltså, då hade det inte vart så kul. Nu blev det ett rött sträck under ögat, ser ut som ett sprucket blodkärl eller liknande och det gör bara lite ont nu, så det är inte farligt. Hoppas det försvinner snart. Utöver det så har jag massa blåmärken på armar och ben.

Nu ska jag fixa ihop lunchlådan till imorgon, sedan ska jag sätta lägga mig och läsa lite ur senaste veckorevyn, och sen ska jag sova gott, för klockan 04.50 ringer klockan igen och då är det dags att ta nya tag. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Lovisa

Jag skulle vilja prova på husvagnslivet, i alla fall på sommaren. Enda gången jag har bott i husvagn var när mammas kompis bjöd mig att bo hos henne på en camping i några dygn. Men vi var inte där så mycket, sov mest bara där. Vi shoppade, lekte i vattnet och grävde sandslott, spelade minigolf och åt glass och god mat! :) Men jag skulle gärna testa en vecka i husvagn på någon camping med allt vad det innebär!

2008-07-29 @ 00:58:47
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
Lovisa

Jag gillar verkligen din design! :)

2008-07-29 @ 01:02:02
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/
malin

hejsan:) det låter som att du har fullt upp hela tiden. Du kan väl höra av dig någon gång när du har tid så kan vi kanske ses.. Annars ses vi snart ändå kom jag på om ni fortfarande ska ha kräftskiva den 2 aug och om jag och Tove fortfarande kan komma :)



ses :)

2008-07-29 @ 16:48:44
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0