Helg

Yes, detta är det början på tre långa sköna lediga dagar. Jag har något som heter WLAN på min mobil och skulle testa det förrut idag. Mobilen hittade en router som jag kunde ansluta mig på och gjorde det. Efter ca 5 min (precis när jag hade skrivit ett blogginlägg från mobilen) så kopplades nätet bort. Lite snare när jag kollade saldot så stog det på 0,00. Ups!! Är det någon som vet varför detta kostade pengar? Det ska ju vara gratis har jag hört!!

Nu har vi precis smällt i oss lite taccopaj - mmm så gott det är! Så nu är jag proppmätt.

Tänk att det bara är en vecka kvar nu på jobbet. Sedan kan jag göra vad jag vill i världen!

Fick förresten hem min klänning idag, om ni minns att jag sa jag skulle köpa den :-D
 

När jag inspekterade den så var det till min besvikelse några trådar som var sönder under brösten!!
Där jag beställde den ifrån har en webbutik, och så har dom en riktig affär i Göteborg, så när man beställer från nätet så händer dom bara undan det man har beställt - tills man har betalat - och sedan skickas den. Alltså så är det ju folk som har provat denna innan - och troligtvis någon idiot som trodde att hon skulle få på sig den - så att sömmarna sprack!!

Aja, tycker det var dåligt utav företaget att ens skicka just denna till mig. Ska ringa dit imorgon och be dom skicka en ny likadan och dom får stå för frakten - för detta är ju inte mitt fel!!!
Annars tycker jag den är jättefin, den sitter bra!


Kommentarer
Lovisa

Den var söt!

2008-07-31 @ 21:31:36
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0