Halkan och Kalmarrundan avklarad

Sådär ja. Det börjar närma sig målet! Idag har jag varit iväg från klockan 10.00, glömde att ta med mig vatten + att det var soligt och varmt hela dagen + all information jag har fått = resulterade i att jag har huvudverk nu.

Det var riktigt roligt att köra halkan - haha - särskillt när man svängde! Sedan har jag bokat uppskrivningstid!! (Men det är om typ en och en halv månad) Men ändån, nu har jag ju iallafall ett datum att se fram emot.

Chrille håller på med maten nu så jag ska gå och hjälpa till.
See ya!



Kommentarer
malin

hej! var halkan skoj? Är du klar med all teori nu eller??

2008-07-02 @ 18:27:20
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0