Bergkvara vattenfestival

Vi ska inte till vattenfestivalen. Nä men så är det.
Vi kan inte ta oss till Kalle, vi kan inte ta oss från Kalle till bergkvara, vi kan inte ta oss från bergkvara och hem.
Ingen vill vara nykter och köra. Thats it. Skit samma. Vi ska till Emelie och Patric och kommer ha minst lika roligt där!
Vi tjänar pengar (eller tjänar och tjänar...vi gör inta av med några pengar rättare sagt) nu när vi inte ska dit.

Nu ska jag in i duschen och fixa till mig, göra mig iordning och - walla - sen ska vi ha kul.
Sjunga singstar (givetvis) och gitar hero (inte lika kul...men men) och grilla.

Jag är ännu inte riktigt bra i kroppen och halsen, jag hostar så jag får huvudverk (särskillt när jag ska sova!) och det känns som att jag har svalt en fluga. Hoppas innerligt att detta ska gå över tills jag börjar jobba nästa vecka.

Ha en bra Lördagskväll!


Kommentarer
malin

jaså det gick inte att chrille körde in er sen?

2008-07-19 @ 16:12:13
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0