Hej Lördag, Hej Bloggen!

Sorry att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har helt enkelt haft fullt upp. Bloggvärlden har fått stå utanför några dagar. Eftersom jag har börjat på ett nytt jobb och så har jag ju sovit hos mormor och så. Jag jobbar ju som sakt på ett telemarketingföretag, jag trivs ganska bra, det är lite jobbigt att sitta och ringa hela dagarna, men det funkar bra. Som mest har jag sålt 25 på en dag. Och den som har sålt mest på hela företaget har sålt 48 på en dag. Men man brukar ligga runt 20.

Såhär kul kan man ha en dag på jobbet :-) Haha! Really fun....


Igår var vi på julbord med Chrilles jobb i, det var gott, men det var lite svårt att äta. Det gjorde väldigt ont i tänderna, berättar varför senare...

Nu är det iallafall Lördag. Vi ska nog til Kalmar och handla julklappar sen och ikväll ska vi kanske på bio om det går någon som är lockande. Hehe...

Det är så mysigt när julmusiken spelat här hemma :-)

Ha en bra lördag!! För det ska jag ha!!

KRAM



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0