Tredje Adevent

Idag har vi varit och huggt julgran (Ja, lagligt!!), Sedan har vi varit och bakat hela eftermiddagen hemma hos Pappa. Pepparkakor, Lussekatter och en specialare A la Madeleine. Blanda mandelmassa och hackad daim, lägg i en liten bit nougat och rulla ihop små bollar. Doppa i smält choklad och strö över hackade hasselnötter. Mums!

Nu har vi kommit hem. Jag tänkte att jag skulle ta det lite lugnt och ta ett fotbad, så dom blir mjuka och lena :-) Sedan ska vi väl kolla på sanningens ögonblick. Chrille vill se Wallander, men dom brukar ju sluta vid 12-tiden och jag vill gå och lägga mig tidigare, eftersom vi ska upp och jobba imorgon. Såå, ja vi får se hur det blir med det.

Ha en fortsatt bra sista dagen på denna helgen. Tänk att nästa gång är det den fjärde advent och det betyder att det snart är julafton. Oj, vad alla dagarna springer iväg!!



Kommentarer
Malin

ser gott ut :)

2008-12-15 @ 12:45:21
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/
Sara

Svar: Ja det går bra. Men då åker inte du med från nybro då? kram

2008-12-15 @ 18:01:32
URL: http://jagsarasara.blogg.se/
Terése (ex-kollegan)

wow det receptet ska jag testa det låter supergott =)

2008-12-20 @ 14:35:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0