Thailand för ett år sedan...

För exakt ett år sedan var vi i Thaild vid denna tiden, klockan är nu ca. 01 på natten i Thailand.

Denna dagen skrev jag såhär i min resedagbok:

"Måndag...Julafton om prick två veckor. Idag har vi gjort det bästa klippet någonsin - Två resväskor - en stor & en liten för 200 kr = 2000 Bath. + Tre hänglås. Verry good price. Resväskorna var av märket King Polo (fejk, men ändån...).


Vi har också ätit på en Svensk resturang, "Harrys". Jag åt köttbullar & potatismos med gräddsås. Chrille åt lövbiff med pommes, haha! Vad man uppskattar svensk mat när man är utomlands!!


Idag har vi också varit hos en skräddare (Vi fick en gratis skjorta, Chrille fick det rättare skrivet). Sedan ska jag sy upp mina två kläningar där; Balklänningen & studentklänningen.


Nu ska vi snart sova. Imorgon väntar tyyligare en dag med sol & bad - 10 Dagar kvar i underbara Thailand. Idag åkte vi förresten TukTuk =)."


Hehe, det är roligt att läsa och minnas tillbaka för man minns det mycket tydligare när man läser det. TÄNK att det har gått ett HELT ÅR!!! Näe, jag blir snart galen, tiden går ju så sjukt fort!!!

 Nähe, Nu söker bönderna fruar så jag får ta plats i soffan.
Lägger ut bilder på trappan senare, om jag orkar för sen är det efterlyst. Annars får ni se den imorgon, haha!!

Thailand 2007 - Längtar tillbaka!!!!


Kommentarer
Malin

hej madde ja tiden går väldans fort ibland kan man tycka :) Jag undrar vad du och Chrille gör i morgon, ricahrd och vi hade tänkt att ha en fest. Vill ni komma?

2008-12-11 @ 08:33:16
URL: http://malinvarnamnet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0