Kolla INTE framsidorna av skvallertidningarna den närmaste veckan!!

Finns det nåt mer inrriterande än när man följer ett program och så avslöjas allt när man kollar på en löpsedel eller förstasidan av en tidning!?!?!

Just det hände mig idag!! Bonde söker fru-hanna visades tillsammans med en av killarna (säger inte vem till er) och så stog det nånting om att dom var lyckliga ihop eller nåt sånt och då fattade man ju direkt att det var honom som hon valde. SÅ svinigt av  denna tidningen!!!!

Förövrigt känner jag mig inte riktigt pigg och har ont i huvudet idag. Bara inte det är den där vintersjukan som börjar krypa sig på!?!?! Det är nämligen två på mitt jobb som precis har haft den. KUL VA!?!
 
Och ännu mer förövrigt så har det inte gått alls bra på jobbet idag. Det är något fel på serven eller nåt eftersom alla vi ringer till säger såhär: "Jag hör inte vad du säger, jag hör bara varannat ord och så ekar det när jag pratar". Och ibland hör inte heller jag vad kunden säger till mig. Alltså, man kan ju inte jobba på provition om systemet ska skita sig såhär!!!
Men det är bara att ta nya tag och hoppas på att problemet är löst tills imorgon :-D

En sak är BRA!!
Det är att jag har jobbat halva veckan nu.
Vi får nämligen ledigt redan på torsdag eftersom om vi skulle skicka ut några ordrar på fredag så skulle de inte komma fram förrens efter nyår och det skulle inte vara så bra.

Min kväll består av att lägga mig i soffan, vila det onda huvudet och sedan ska jag se på sos familj.

Hoppas ni mår lite bättre än vad jag gör idag! 
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0