Varannan dags-väder

Okej att jag tycker att sommaren var för kort. Och okej att jag längtar lite till hösten. Men detta varann-dagsvädret gillar jag inte. I söndags kunde man ta på sig höstjacka och jeans. I måndags var det sommarvärme. Igår regnade det och var grått och kallt hela dagen. Och idag, ja, idag så skiner solen och det är klarblå himmel. Jag menar, vad tänker gudarna där upp med? Man kan ju inte slänga med sina sommar och höstkläder fram och tillbaka.

Jaaaaaaaaja, ingen i hela världen kan styra över vädret, så vi får helt enkelt lyda.

Snart ska jag och Malin till körskolan. Jag sitter här i morgon-mys-kläder. Shit jag måste skynda mig - varför blir det jämt såhär?? In i duschen med dig nu Madde.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0