Bonnie & Clyde

Pust!!! Nu är jag äntligen klar med dessa veckor på Kährs. Det har varit roligt och arbetskompisarna var bra så jag trivdes även att det var skitigt. Nu när jag ska söka jobb till hösten så kommer jag nog inte vara så kräsen.

Idag ska vi faktist äta pizza - brukar aldrig göra det, men Chrille är i tingsryd just nu, och när nästan direkt när vi har ätit pizza så är det tänkt att vi ska åka och fiska kräftor. Men jag är ganska slut i hela kroppen. Och inte så sugen på pizza.

Jag berättade ju att jag beställde en klänning från bonnie & clyde för några veckor sedan, när jag fick hem denna förra veckan så var det några trådar under brösten som var trasiga och jag ringde till företaget och dom beklagade sig... Och vet ni vad? Dom skickade en ny lika dan klänning och jag fick behhålla den andra också!!
Snällt va!? Det är precis på sånna websaiter man vill klicka hem saker från flera gånger!!
Skillnad på service om man jämför med hur vi blir behandlade på campingen där vi har mammas husvagn.

Det här är hemsidan där dom var så snälla:
http://bc.e-butiken.se

Mycket fina kläder!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0